Страници

неделя, 26 февруари 2012 г.

Книгоразделител

Последното от предизвикателствата на Смарагдовата мис - книгорозделител :)
Честно да си призная страшно много ми допадна, обичам да чета и по принцип чета по няколко книги едновременно. Съответно не винаги имам под ръка нещо, с което да си отбележа - та в повечето случаи импровизирам с разни етикети и подобни подръчни материали ;) Така че това предизвикателство ми дойде съвсем на място :)
Ежко с балони сърца :) - моето закачливо предложение :)
Така изглежда задната страна на отбелязаната страница . Тя се захапва между две сърца, а това е гръбчето на  книгоразделителя.

А това е моето вдъхновение :)
Ето и още нещо от мен :) Изцяло текстилен в комбинация от филцови пеперуди и малко декоративни шевове:)
Основата е от един прилежно скътан от мен етикет от дънки /много обичам нестандартни етики от дрехи и си ги събирам ;), та явно е имало защо /
Веселушкото с балоните смятам да го пратя на гости на Мър-Мяу и на Двете елши :)

5 коментара:

  1. Невероятни са и двата, но все пак си мисля, че ежко ми е фаворит - супер сладур е!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила, много е свеж книгоразделителя! Ежко му придава още по-красив вид! Благодаря ти, че се включи с него в Предизвикателство №4!
    Текстилния също много ми хареса! Веднага се размечтах като го видях - как имам възможност да се отдам на отдавна планувана за четене книга, но съм някъде в планината, отвън всичко е побеляло и красиво, а аз съм в стара къща, до горящата печка, сгушена на топло и отдала се на четиво!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са и двата..Аз лично се влюбих в текстилния..(междудругото, страстта да събирам стари нестандартни етикети има и аз :) ) Харесва ми цветовата комбинация..Една такава..топла..

    ОтговорИзтриване
  4. Мила, книгоразделителите са много хубави... Ежко е супер сладък, но... текстилният е уникален, излучва такъв уют и топлота... Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Тагът с таралежчето е много сладък, но повече ми харесва текстилният таг. Много е нестандартен и веднага грабва вниманието!

    Мерси, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване