Страници

събота, 9 юни 2012 г.

Аз черпя !

И така момичета,  както Ви обещах миналата седмица, имам изненада  за  вас :)
Моето блогче се роди на 18.06.2011г. и тази месец ще навърши една годинка :)
Искам и да ви кажа едно голямо "Благодаря " , за това че бяхме заедно тази годинка ; за зареждащия позитивизъм ; за коментарите ;  за приятните емоции, които ми донесохте; за уроците и опита , които споделихте ! Благодаря  Ви, хартиени вълшебници !
И защото поводът си заслужава - ще се черпим :)
А почерпката е :
- дизайнерски харитии - 35 листа , размер 6"x6", по 5бр. от различни колекции - релефни, с глитер ефекти, двустранни и едностранни,
- два листа със стикери
- ръчно правини 3D стикери за декорация
- печат Imaginisce-Sweet Little Doll
- дантелени салфетки -10бр., два вида
- дантелени пепруди 3 бр.
- чипборд елементи
- панделки 4бр. - органза и сатенени - 6мм, 14мм и 17мм
- цветя и листа -15бр.
- брокатено лепило Faber-Castell - синьо
- висулки, звънчета, фасетирани мъниста, капчици роса и калинки

Ако искате да се включите, условията са :
  • Трябва да сте последовател на блога или да станете такъв.
  • Публикувайте снимка с линк на почерпката във вашия блог.
  • Темата, с която ви предизвиквам, е "Рожден ден" или "Изненада" /по ваш избор/.
  • Може да участвате само с една непубликувана до сега картичка или проект.
  • Добавете директен линк с вашия проек най-отдолу при синята жабка.
Предизвикателството ми ще продължи до 30 юни - 20ч , надявам се времето да е с вас :)
И за малко да забравя :) проектът, който ме впечетли най-много ще получи почерпката :)
Ще ми е много приятно, да ме изненадате и да се включите, за да празнуваме заедно.
Успех, хартиени вълшебници !

12 коментара:

  1. Година? :) Имам чувството, че чета блога от толкова отдавна :). Благодаря за споделените мигове с прекрасните ти картички :))).
    Не съм сигурна дали ще успея да се включа в предизвикателството, но ти пожелавам още моооого време да ни радваш с прекрасности! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Честита първа блого годинка!С пожелание за много творческо вдъхновение и осъществени проекти! Блогът ти е един съвършен малък свят, в който ми е много приятно да надничам и да се зареждам с позитивни емоции и красота.

    ОтговорИзтриване
  3. Честита първа годинка и от мен,желая нестихващо вдъхновение!Дано успея да се включа

    ОтговорИзтриване
  4. Честита годинка!!Още много годинки да имаш в които да ни вдъхновяваш и да ни радваш с прекрасните си произведения!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита първа годинка на блога ти и от мен! Пожелавам ти много щастие и вдъхновение, за да продължаваш да твориш и да ни радваш с красотите, които създаваш.

    ОтговорИзтриване
  6. Честита първа годинка на блога ти! Помня първото ти появяване с което страхотно ни изненада и плени и..от тогава не спираш да ни показваш все великолепни творения. Продължавай все така..

    ОтговорИзтриване
  7. Честита годишнина на блога ти, Мила! Толкова съм свикнала с красотите, които показваш тук, че имам чувството че е минало повече от само 1 годинка откакто си в блог пространството... Пожелавам ти много здраве и творческо вдъхновение, за да продължаваш да ни радваш с красотите, които показваш тук, в твоето местенце!

    ОтговорИзтриване
  8. Честита първа година! Успехи и още много години с радост и удоволетворение да празнуваш рожденни дни-)))
    Картичката направих миналата седмица и не ми е поръчка, просто, от скоро започнах да правя хартиени рози и направих първия си букет... Подарявам ти го, Мила!

    С поздрав Пепи

    ОтговорИзтриване
  9. Честита първа годинка на блога и от мен! Желая ти много време, за да реализираш всички проекти,; много красоти, които да показваш тук и много верни последователи! Правиш страхотни неща, продължавай все напред!

    ОтговорИзтриване
  10. Здравейте, момичета,
    Благодаря на всички за хубавите пожелания :) Ще са радвам още дълго да споделяме това хубаво хоби !
    Благодаря и на вас момичета, който уважихте моя празник и с участие в предизвикателството ми !

    ОтговорИзтриване
  11. А победителят от предизвикателството ще гледам да обявя тези дни, с толкова прелестни проекти няма да ми е никак леко :)

    ОтговорИзтриване
  12. Vyara
    Има някакъв проблем с линка, не се отваря.
    Ако искаш пусни го тук като коментар днес до края на деня.

    ОтговорИзтриване