Страници

вторник, 26 март 2013 г.

За Тея I / For Teia I


И ако питате коя е Тея...
...Тя е една малка чаровница, чийто празник предстой, а това е картичката от нейната баба за третия й рожден ден :)
Картичката трябваше да е нежна и сладурска, и не претрупана от към елементи... , а и да не забравя оранжевото коте, което е реален персонаж в живота на Тея :)
Тази комбинация от тюркоазено/малиново/резида  вече почва да ми става много любима, доста ми допада свежото й излъчване - тъкмо  като за  пролетен празник .
Много си харесват печатите на Nellie Snellen, но за пореден път се убеждавам, че  колкото по-детайлен е печата, толкова по-големи са  трудностите при отпечатването :)
Хартиите са  комбинация от ММЕ и дигитални  на Zoe Pearn.

FFC - Girls  
CBN #9 








8 коментара:

  1. Наистина тази комбинация от цветове стои много свежо и пролетно. И на мен ми харесва. Картичката много сладка!

    ОтговорИзтриване
  2. Много слънчева картичка! Котето е голям сладур :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много е сладка...пък ако има и на мен някой да ми запълни липсата на една рижава котка...ееееххххх...

    ОтговорИзтриване
  4. Много свежа и слънчева картичка!Чудесно оцветена картинка!

    ОтговорИзтриване
  5. Много, много е хубава, Мила! Бях забравила за този печат, а той е толкова подходящ :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря Мила! Майка ми /бабата на Тея/, подари на дъщеря ми картичката и Тея веднага видя оранжевото коте - каза, че това е нейната котка Мони.

    ОтговорИзтриване
  7. Good morning oh my goodness this is totally stunning such a lovely image and the layout is gorgeous!! thank you for joining in at Forever Friends Challenge "ONE FOR THE GIRLS" good luck and hope to see you again next time DT Member Sandra H xx

    ОтговорИзтриване
  8. Hi!
    What a lovely card you made and a beautiful coloring you did!! Amazing!! Thanks for joining our Foreverfriends challenge. Good luck in the draw!
    Linda DT-FF

    ОтговорИзтриване