Страници

понеделник, 7 ноември 2011 г.

Коледни изненади

Отново на  коледна вълна -  картички комплект с новите ми коледни печати на Penny Black :)
Искаше ми се този път картичките да не са стандартни и използвах нетрадиционна сгъвка.




За съжаление снимките ми станаха отчайващи /цветовете на хартиите са просто неузнаваеми /на изкуствена светлина и ще се наложи да ги снимам пак утре сутринта :(
Включвам ги в предизвикателството при Картичкофурийките - Картички комплект , както и в предизвикателството на Щурчо -"Усещане за празник"
Аrty-mark - Игра 26 - Детска картичка

15 коментара:

  1. Прекрасна картичка и толкова интересно оформена!

    ОтговорИзтриване
  2. Красиви и стилни! Въпреки лошото качество на снимките, се вижда невероятното излъчване на тези нестандартни картички!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са!Много стилни!

    ОтговорИзтриване
  4. Много сладурски котарак :) Картичките са супер :) Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Мила, картичките са супер! Сгъвката им придава оригиналност, а този чаровник отпред няма как да не накара човек да се усмихне и да му стане коледно! Страхотен избор и съчетаване на дизайнерските хартии, сигурна съм, че на живо са още по-красиви!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни са! Имат си всичко и всичко е точно колкото трябва!

    ОтговорИзтриване
  7. Картичките са чудесни! Много интересно сгъване!

    ОтговорИзтриване
  8. Мила, много е сладичък този шишко! А и дрешките, в които си го "облякла" са много симпатични :) Прекрасен комплект!

    ОтговорИзтриване
  9. Ами какво да кажа- страхотни са! Стилни, с прекрасни материали и мнго добре съчетани и подредени картички. Много ти благодаря за участието и за внесения стил в играта!

    ОтговорИзтриване
  10. Много хубави и раздвижени картички.Чудесна комбинация!

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотни картички, поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Прекрасни са!
    Наистина създават празнично настроение! Харесва ми сгъвката, както и умелото съчетаване на дизайнерски хартии.
    Благодаря ти,че участва с този стилен дует в предизвикателството по повод на годишнината на моя блог!

    ОтговорИзтриване
  13. Хах, супер са сладурести! Много ми харесва сгъвката, ще я изпробвам и аз. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасни нестандартни картички!

    ОтговорИзтриване