Страници

четвъртък, 29 септември 2011 г.

Сладка изненада

Вкъщи мъфините / cupcakes са много на почит :) Вече година имам силиконови формички и правя кажи-речи всяка седмица и въпреки това се радват на невероятен интерес от съпруга ми.
Експериментирала съм с всякакви рецепти, но при думата мъфин вкъщи, по подразбиране той е шоколадов или комбинация шоколад и вишншни или малини / в най-лошия случай горски плодове /.


И така се роди идеята ми за сладкото предизвикателство на Елшите - да направя сладка изненада :) - кутийка с мъфини за "Душата" и да го сюрпризирам тази сутрин.


В случая моите асоциации гравитираха около тъмен шоколад и малини и така се спрях на цветовата комбинация /снощи ужасно ми се ядеше шоколад и това неминуемо също спомогна ;) / Оказа се, че имам доста богат набор от хартия за тази цел, и остана да измисля самата кутия - спрях се на вариант, в който дъното и капака са свързани за по голямо удобство. А за капака много се чудих какъв да му е дизайна. Спрях се на кексче и сладурски надпис, който да е и като послание към реципиента на подаръка.
Остана само да се появи съдържанието, врътнах едни среднощни кексчета и  оставих снимките за сутринта :)



И ето го резултата в целият му блясък!
Мисията беше изпълнена :) - човекът - получател се зарадва, защото беше доста неочаквана тази сладка изненада.
Кремът върху мъфина на капака е поръсен със "захар" - тук конкретно плътната ембосинг пудра свърши чудесна работа.
А реалните кексчета /тези в кутията/ са какаови с парченца черен шоколад :)

Paper Sundaes Challenge #88 - Anything Goes

13 коментара:

  1. Много мил и красив подарък - на мъжът любовта минава през стомаха, а жената сетивата храни.

    ОтговорИзтриване
  2. Многокрасиво и много сладко! Отивам да си купя кексчета,че не фурната ми е развалена ...

    ОтговорИзтриване
  3. Както винаги изработено с вкус и стил! Чудесна изненада, няма как да не бъде оценена!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, това е страхотна идея! Страшно много ми допада този проект!!! Уау! :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Ако бях мъж - щях да искам да съм ти гадже .. ;) хахаха
    Не знам получателя от какъв пол е бил де... ама тая кутийка е страхотна! Пък самите мъфини..мммм:) изглеждат толкова апетитно!

    ОтговорИзтриване
  6. Пак ще кажа с това сладко предизвикателство как да изтърпим изкушенията които ни предлагате!При теб комбинацията е пълна!Щастливец е този за когото са предназначени!

    ОтговорИзтриване
  7. Ехаа, и аз искам такава сутрешна изненада, гарнирана с още нещо (хихихихи ..
    Страхотни - и пълнежът, и опаковката!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудно изглежда кутийката, а пък в комплект с пълнежа.. пълно щастие за окото и стомаха :)
    Желая ти успех!

    ОтговорИзтриване
  9. Мисията направо е преизпълнена! Такава наслада е за окото, надявам се за "Душата" също! Поздрави!
    P.S. Трябва да разменим малко рецепти.

    ОтговорИзтриване
  10. Прекрасна кутия, перфектна бих казала... Има само един недостатък - че побира само четири кексчета. Шегувам се! Много ми хареса. Веднага се нареждам за рецептата, че малкият обожава кексчета :)

    ОтговорИзтриване
  11. Мила, разкошна идея и прекрасно изработена кутийка! Още от пръв поглед действа изкушаващо и обещава сладост, а отвори ли я човек усеща аромата на прясно приготвени мъфини, които съм сигурна, че не само изглеждат прекрасно, но са и много, много вкусни! Страхотен жест към съпруга ти!

    ОтговорИзтриване
  12. Страхотна кутийка, пълна с такива шоколадови изкушения - изглеждат толкова апетитно, че ме предизвикват утре да отида да си купя формички за мъфини и да изпробвам рецептата ти!

    ОтговорИзтриване
  13. This is just beautiful, gorgeous gift idea. Thanks for joining us at Paper Sundaes
    Hugs Kat xx

    ОтговорИзтриване