Страници

четвъртък, 8 септември 2011 г.

Steampunk Fashion

Предизвикателството на Елшите ме хвана доста неподготвена с тази задачка - времето ме притисна и изобщо не бях убедена дали ще успея да се включа  /не бях вкъщи последните четири дни/, а отделно нямах материали - във вторник вечерта претършувах цялата къща с идеята да открия един стар часовник /който се оказа съм изхрълила все пак в пристъп на подреждане :)/.
Доста време ми отне да реша какво точно искам да направя по темата - имах прекалено много идеи и ограничено време и се спрях на модата :) Много са ми чаровни всички тия картинки с викториански дами с финни талии и обемни тежки хусти, и не на последно място разкошните шапки :). Та е то как се роди моята картичка ...
Днес победоносно се сдобих от една спирка с китайски пластмасов будилник и също така победоносно го разглобих в автобуса на път за работа - всичко си имаше - визирам така мечтаните зъбни колелца. Въпреки че бяха пластмасови - кой би се усъмнил в това - made in China ;), след обработката с малко бронзова ембосинг пудра вече са неузнаваеми :).
Колажчето на харнията за фон мое дело -малко зъбни колела, часовниче и старо писмо с две сладурски марки / в компонията на Photoshop разбира се :)/, а оцветяването е с дистрес и пигментно мастило - надявам се докарах състарения вид. Някои от зъбните колела на фона минах и с 3D гланц за по-ефектно. Манекенът си начертах аз и след това го минах няколко пъти с плътната ембосинг пудра, за да придобие обем и за финал го понатроших :). Роклята е от оргаза и сатенена панделка, а корсета от дантела. Шапка свалих някъде от интернет в едно от лутанията ми да си търся печатчета, но нямаше как да е без шапка с перце за разкош - трябваше да е завършен тоалета ;). Верижката на кръста е с идея да е се асоциира с часовник - просто не можех да  изрежа чак такава малка джвъчка :)
Hobbisimo 7 

12 коментара:

  1. Еу, браво, станала е супер!И аз развалих един будилник с пластмасови елементи, но не посмях да ги ембосна, защото си мислех, че ще се разтопят, а нямах други.

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Мила, много сладка и напълно по модата е станала, но не я виждам в поста на Елшите. Дано го прочетеш навреме!

    ОтговорИзтриване
  3. Мила, и аз много се надявам да прочетеш навреме коментара на Кали, защото наистина и аз не те виждам в участниците. А ще бъде много, много жалко, защото картичката е толкова стиймпънк, че чак настръхнах - справила си се блестящо! Всяко едно детайлче си го измислила страхотно и чудесно обработено, направо е невероятна, а това бордо колко добре стои - супер! Стискам палци!

    ОтговорИзтриване
  4. Супер е, много оригинална и чудесно изпълнена!Май наистина си пропуснала да я впишеш при Елшите!!!Нямаш време!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудна картичка е станала и как не, като и ти си се постаррала толкова много с детайлите :)
    Поздрави и успех!

    ОтговорИзтриване
  6. Картичката е великолепна!Вижда се в предизвикателството и се надявам да спечели!Успех!

    ОтговорИзтриване
  7. Съвсем по модното течение :) Много бутиково изпълнение! Харесва ми!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодяра Ви много момичета, и за милите думи и за грижата :)! Все пак се оказа, че недоспиването може да доведе и по-големи грешки от тези с правописа :)
    Благодаря Ви!

    ОтговорИзтриване
  9. Ех, че хубава картичка! Чудесна, както всичките ти - идейна и прецизно изпълнена. Пожелавам ти успех в предизвикателството! Радвам се,че си успяла да се включиш навреме..
    Аз също разглобих 2 китайски..и се отчаях от пластмасовите колелца в тях..Наистина ембоснати изглеждат прекрасно.., а още по-прекрасно изглеждат върху твоята картичка!

    ОтговорИзтриване
  10. Плени ме с тази картичка. Толкова детайлна и красива.

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна е! Очите ми останала в нея! Винаги ти се радвам толкова много на картичките и с такова удоволствие ги гледам, защото ти изпипваш всяко детайлче!
    Видя ли, че успя за една нощ да я направиш, не че сме се съмнявали в теб ;)

    ОтговорИзтриване